JAK PRACUJĘ?

  • Pracuję w oparciu o holistyczne podejście integrujące moją wiedzę i doświadczenie z zakresu: psychologii, neurobiologii, terapii CBT, Mindfulness, Totalnej Biologii, EFT oraz innych skutecznych technik.
  • Przygotowuję autorskie ćwiczenia w formie mp3 do codziennego praktykowania po zajęciach.
  • Z radością, otwartością i ciekawością.

OFERTY SZKOLEŃ OTWARTYCH

OPINIE UCZESTNIKÓW

Szkolenia z Mindfulness, prowadzone przez Anię stały się „moimi nogami „w drodze przez życie. Dużo by pisać o tym jak bardzo pomagają złapać równowagę, odnaleźć siebie ale i też dotrzeć i radzić sobie z emocjami wyrzucanymi przez podświadomość, które zakopujemy w dniu codziennym. Osobiście polecam każdemu i uważam, że wiele drobnych praktyk powinna zostać wdrożona w szkołach, by dzieci od najwcześniejszych lat (w których to już mają organizowany wyścig szczurów), mogły świadomie przeżywać i kontrolować odczucia w danej sytuacji, podejmować decyzje, a także by potrafiły się zatrzymać i złapać oddech w swoim dniu codziennym. Szkolenia prowadzone przez Anię, odbywają się z taką życzliwością i profesjonalizmem, że nawet najbardziej „zamknięci” uczestnicy po kilku minutach w pełni oddają się z ciekawością temu co przekazuje Ania. Serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą zmienić swoje życie na lepsze – lepsze zarówno zawodowe jak i prywatne.

Agnieszka

Żyjąc w ciągłym biegu pomiędzy jednym zadaniem, a drugim, szybko, szybko – w ciągłym napięciu – zdałam sobie sprawę, że nawet nie potrafię odpoczywać, cieszyć się tym co mnie otacza, kolejne zadania powodują przesadne stany emocjonalne. Straciłam kontakt z sobą i własnymi potrzebami. Kurs mindfulness uczy jak się zatrzymać, być tu i teraz – w tej chwili, która jest jaka jest, bez oceniania, kategoryzowania.
Zajęcia prowadzone przez niezwykle ciepłą i uważną osobę – Anię – pozwoliły mi zacząć dostrzegać kolory i smaki bieżącej chwili. Regularnie wykonywane ćwiczenia uświadamiają i redukują natłok myśli. Po ośmiu tygodniach wiem, że to początek mojej przygody z mindfulness, wiem też że to droga której szukałam. Kurs daje wszelkie narzędzia do rozwijania uważności na co dzień, aby nasze życie było pełniejsze, spokojniejsze, bardziej radosne, nastawione na BYCIE. To niełatwe, ale na pewno warto.

Anna

Korzyści, które wyniosłam z kursu: uciszyłam ciągłą gonitwę myśli, mam więcej cierpliwości, potrafię wyłapać te momenty, w których zaczynam za bardzo się wkręcać, zasypiam bez problemu, łatwiej się koncentruję, częściej odpuszczam, rzadziej jestem na autopilocie. Bardzo polecam kurs Mindfulness z Anią. Jest świetnym przewodnikiem w tej podróży. Prowadziła kurs w sposób mega wspierający. Podczas zajęć, w bezpiecznej przestrzeni, czułam się zaopiekowana. Anię cechuje duża empatia, wsłuchiwanie się w uczestnika oraz wielki profesjonalizm.

Marta Szelejak

Kurs był bardzo cennym doświadczeniem. Pozwolił zwrócić uwagę na to co jest ważne w życiu oraz docenić to co posiadam. Wtorkowe spotkania dały możliwość usłyszenia siebie i swoich potrzeb.

Grzegorz

Dzięki Aniu za medytację i za cały kurs – to było doświadczenie, o które moja dusza wołała już od dłuższego czasu:) Także ja i dusza bardzo dziękujemy!!! 😉

Ewa

Kurs redukcji stresu pozwolił mi na 8 tygodni wygospodarować czas dla siebie. Nie było to łatwe, ale się udało i nawet to uważam za ogromny sukces. Zajęcia w grupie dały mi możliwość obcowania z ludźmi, którzy też mieli podobne problemy, co pozwoliło mi spojrzeć na swoje z dystansem. Odkryłam przy tym prawdziwe źródło moich problemów powodujących stres, nazwałam uczucia, które mną rządziły. Indywidualna praktyka w domu dała mi wyciszenie, pozwoliła skupić się na sobie, choć nie była łatwa i przyjemna. Wiem, że to dopiero początek długiego procesu, lecz ta prosta konkluzja nie pojawiłaby się bez wiedzy i doświadczenia zdobytego na kursie.

Iza

Brałam udział w 8-tygodniowym treningu MBSR, prowadzonym przez Anię. Te dwa miesiące to była wspaniała inwestycja w samą siebie. Przed treningiem czułam się przytłoczona obowiązkami, nie umiałam poradzić sobie z emocjami i stresem. W codziennej gonitwie nie potrafiłam znaleźć czasu, by posłuchać siebie i dostrzegać sygnały, jakie wysyła organizm. Teraz jest zupełnie inaczej. Jestem uważna, medytuję i coraz częściej dostrzegam pierwsze objawy stresu. Nie pozwalam, by napięcie wzrastało i potrafię się uspokoić. Stosuję 2-minutowe zatrzymania w ciągu dnia, potrafię wyłączyć mojego „autopilota”, przeżywam świat „tu i teraz”, oddycham świadomie. Czuję się szczęśliwsza. Dziękuję Ani za wszystkie spotkania i przekazaną wiedzę. Ania jest doskonałym trenerem. Do tego jest ciepłą i uśmiechniętą osobą, pełną pozytywnej energii. Naprawdę warto wybrać Anię, jako swojego przewodnika w tej pięknej przygodzie, jaką jest odkrywanie siebie, swojej natury i potrzeb. Serdecznie polecam!

Kasia

Gorąco polecam warsztaty mindfulness u Ani. Przez 8 tyg moje życie totalnie się zmieniło, potrafię radzić sobie ze stresem i codziennymi problemami. Nauczyłam sie panować nad emocjami, które utrudniały mi kontakty międzyludzkie. Ania jest mega pozytywną osobą, umiejącą słuchać, a przede wszystkim nie ocenia. Po każdych zajęciach wychodziłam naładowana pozytywną energią. Z czystym sumieniem mogę polecić warsztaty walki ze stresem. Nie da sie opisać w kilku zdaniach co osiągnęłam dzięki spotkaniom.

Magdalena

Co dał mi ten kurs?
Tak dużo, że ciężko to ująć słowami… Najważniejsza korzyść to chyba fakt, że nauczyłem się wyrozumiałości dla samego siebie, godzenia się z trudnymi sytuacjami bez poddawania się. Filozofia mindfulness pokazała mi, jak pożyteczne jest danie sobie przestrzeń na odpoczynek i zadbanie o samego siebie. Nawet, jeżeli gonią mnie terminy, jestem pewien że regularne medytacje przynoszą więcej korzyści niż poświęcenie każdej chwili na pracę.

Mindfulness poszerza percepcję, oferuje niesamowity wgląd w wewnętrzny świat praktykującego. W moim przypadku najbardziej niesamowity był moment, kiedy udało mi się zaobserwować jak moje myśli pojawiają się jedna po drugiej i wynikają z siebie nawzajem. Dostałem okazję, żeby nauczyć się czegoś o sobie, o tym jak pracuje mój umysł. Dzięki psychoedukacji wplecionej w zajęcia mogę też w wielu sytuacjach zrozumieć, co mną kieruje i jak odzyskać kontrolę nad samym sobą. Jednocześnie sama natura medytacji sprawia, że nabieram spokoju, a efekt utrzymuje się długo po medytacji. Wyciszenie, jakie można osiągnąć jest bardzo odprężające.

Uważność poprawiła też moje relacje z innymi. W trakcie kursu usłyszałem od przyjaciół wiele pochwał, których wcześniej mi nie mówili. Według nich, jestem teraz lepszym słuchaczem i mam więcej empatii. Lepsza świadomość samego siebie dała mi wiele refleksji, które mogę także przełożyć na innych.

I wreszcie, poczucie przynależności. Przez osiem tygodni Ani udało się dać nam uczestnikom warunki, żeby nie tylko ulepszyć relację z samym sobą, ale także innymi osobami w grupie. Trening odbywał się w atmosferze szczerości, zaufania, życzliwości. To bardzo ważne biorąc pod uwagę jak wygląda proces nauki – korzystając z opisów cudzych doświadczeń zrozumiałem jak mindfulness działa dla innych i udało mi się tę wiedzę wykorzystać na własne potrzeby.

Żeby móc uczestniczyć w zajęciach zrezygnowałem na dwa tygodnie z innego, ważnego dla mnie hobby. Nie żałuję – z perspektywy czasu, chyba żadna aktywność nie byłaby dla mnie lepsza. Mindfulness jest czymś, czego moim zdaniem powinno się uczyć każdego. Myślę, że świat byłby wtedy lepszym, spokojniejszym miejscem.

Jacek

Dzięki temu kursowi, nauczyłem się zdecydowanie lepiej zarządzać swoimi emocjami. Nauczyłem się odpowiadać zamiast reagować. Odkryłem rzeczywistość, o której nie podejrzewałem, że istnieje oraz świat który swoją cudownością przekroczył moje najśmielsze oczekiwania. Jeśli chcesz zmieniać świat, zacznij od 1 człowieka. Najlepiej od tego którego widzisz w lustrze. A jak zmienisz się Ty, to świat też się zmieni.

Marcin

Kurs okazał się strzałem w dziesiątkę. Osiem tygodni wytężonej pracy – intensywne, 3-godzinne spotkania, a do tego codzienna praktyka własna w domu i trochę pisania o tym, co się pojawiło. A pojawiało się wiele. Kurs obejmuje sobą różne sfery fizycznego i psychicznego funkcjonowania: ciało, ruch, oddech, uczucia, myśli, relacje… Oprócz teoretycznego wprowadzenia na zajęciach i w materiałach, nad każdą z tych sfer uczestnik pracuje samodzielnie pomiędzy spotkaniami. Praca obejmuje głównie codzienne medytacje, ale także – wprowadzanie uważności do codzienności.

Tak, uważność przyniosła mi ulgę, połączoną z niesamowitą łagodnością i akceptacją wobec siebie samej i tego, co mnie spotyka. To właśnie ta akceptacja jest dla mnie największym odkryciem i „zyskiem” z kursu – podejście oparte na przyjmowaniu wszystkiego takim, jakie jest – bo i tak takie jest. Od czasu uczestnictwa w kursie intencja akceptacji i łagodności przyświeca mi codziennie. Staram się podchodzić w ten sposób do swoich uczuć, trudności, konfliktów. Zaakceptować to, że czuję się właśnie tak, a nie inaczej, po to, by dopiero z tego miejsca ruszyć dalej, z łagodnością dla siebie, zamiast krytyki i samobiczowania.

Idąc na kurs MBSR, miałam nadzieję, że uważność będzie jednym z brakujących elementów układanki, którą układam sobie od jakiegoś czasu na drodze mojego osobistego rozwoju. Nie pomyliłam się – właśnie tak to teraz widzę. Dzięki kursowi mogłam na własnej skórze poczuć to, o czym czytałam i słyszałam w wielu miejscach (pozytywne skutki medytacji i umiejętności „zatrzymania się”, uważne podejście do myśli i uczuć, waga uważnego podejścia w codzienności…) – a wszystko w atmosferze pełnej akceptacji, pod łagodnym spojrzeniem prowadzącej (dziękuję Aniu!) i otoczona empatią i zrozumieniem pozostałych uczestników.

Joanna Moczkowska, www.jak-awokado.pl

„Aniu, dziękuję za profesjonalne rady i techniki, które odmieniają moje życie na lepsze każdego dnia (te zawodowe oraz prywatne). Uważam, że szkolenie mindfulness to odpowiedz na dzisiejsze czasy- życie w pośpiechu, pełne obowiązków i zapomnienia jak zadbać o siebie samą. Trening nauczył mnie szacunku do samej siebie – respektowania swoich potrzeb i ograniczeń. Zrozumieć jak działa mózg, zauważać myśli i je weryfikować, przejąć kontrolę nad wewnętrznym krytykiem i gońcem, którzy pojawiali się zawsze kiedy byłam wyeksploatowana. Teraz staram się nie doprowadzać do stanu wyczerpania medytując – okazało się, że jednak da się wygospodarować czas i miejsce. Jestem bardziej uważna i skoncentrowana na tu i teraz – doceniam szczęśliwe chwile.
Nie wiem jak to się stało – ale przez te tygodnie pozwoliłaś mi odnaleźć siebie – przypomnieć co mnie cieszy (jak np. spacery – nie robiłam tego wieki . Bałam się, że jak skończę to szkolenie to wrócę do starych nawyków- ale dziś po 2 tygodniach samodzielnej pracy nad sobą – wierzę, że tak się nie stanie. Dziękuję – jestem wdzięczna.”

Aleksandra