🌾 Jak nauczyć się oswajać trudne emocje, radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres i przestać w nich błądzić, rozwijać świadomość swoich potrzeb, wyłączać autopilota i żyć bardziej uważnie?
🤲 Serdecznie zapraszam do udziału w certyfikowanym 8-tyg. kursie Mindfulness (MBSR) opracowanym przez prof. J. Kabat- Zinna w Klinice Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym Massachusetts. Skuteczność programu od ponad 30 lat potwierdzają liczne badania naukowe.
🧘 Kurs będzie prowadzony przez praktyka i certyfikowaną trenerkę mindfulness kursów MBSR, MBCL i DMMC oraz psychologa – Annę Kolasińską.
📆 8 sesji prowadzonych w środy w godz. 17:30-20:15 oraz Dzień Uważności – 6,5 godz. dodatkowa praktyka w niedzielę.

Kurs wakacyjny mindfulness trwa 8 tygodni – od 10.07 do 28.08
💻 online na platformie zoom.
Program obejmuje:
✅ materiały w formie elektronicznej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki po każdej sesji,
✅ konsultacje przed i po kursie,
✅ konsultacje telefoniczne jeśli nie będziesz obecna/y na sesji.
🍏 Trening pomaga w zatrzymaniu się w codziennym biegu, rozwija zdolność zauważania, obserwowania i radzenia sobie z trudnymi emocjami, stresem i myślami, które go potęgują. Z drugiej strony wspiera w codziennym dostrzeganiu tego co przyjemne i dobre dla nas oraz pomaga świadomie z tego czerpać energię. Każda sesja kończy się rozdaniem materiałów i nagrań mp3 do codziennej praktyki.
📄 Tematy sesji:
1️⃣ tydzień – „Wprowadzenie do Uważności – czym jest mindfulness w naszym życiu?”
2️⃣ tydzień – „Projekcje i automatyczny pilot – w jaki sposób nasz umysł potęguje reakcje stresowe?”
3️⃣ tydzień – „Uważny ruch – jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach?”
4️⃣ tydzień – „Stres a uważność – jak wyłączyć autopliota i włączyć świadomość, by redukować codzienny stres?”
5️⃣ tydzień – „Myśli są tylko myślami – jak radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres i nie błądzić w nich?”
6️⃣ tydzień – „Radzenie sobie z trudnymi emocjami – jak oswajać trudne emocje?”
7️⃣ tydzień – „Uważna komunikacja i budowanie relacji – co jest ich sednem? ”
8️⃣ tydzień – „Uważność na co dzień”
Cena kursu – 1100 zł. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca.
Wystawiam fakturę.

Możemy rozłożyć płatność za kurs na dwie raty lub ustalić wspólnie inne rozwiązanie.
📧 Pytania i zgłoszenia:
anna.kolasinska@gmail.com
tel. 790-870-760
Prowadzi Anna Kolasińska – trenerka Mindfulness-Based Stress Reduction certyfikowana przez The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech / Polski Instytut Mindfulness (od 2015 r.), która prowadzi również kursy MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living) i DMMC (Deepening Mindfulness and Mindful Communication) pogłębiające dla praktyków mindfulness, psycholog, praktyk terapii IFS.
Zawsze z każdą zainteresowaną udziałem w kursie osobą rozmawiam telefonicznie. Mój tel. 790-870-760. Ta rozmowa ma pomóc Tobie w podjęciu decyzji. Nie będę Cię namawiać, ani nie będę Cię zniechęcać. Opowiem Ci z czym wiąże się udział w treningu, czego możesz się na nim spodziewać, czy odpowiada na Twoje potrzeby, które Cię na niego skierowały i będziemy mieli okazję się poznać. Istnieją przeciwskazania do udziału w programie.
🌾 Jak nauczyć się oswajać trudne emocje, radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres i przestać w nich błądzić, rozwijać świadomość swoich potrzeb, wyłączać autopilota i żyć bardziej uważnie?
🤲 Serdecznie zapraszam do udziału w certyfikowanym 8-tyg. kursie Mindfulness (MBSR) opracowanym przez prof. J. Kabat- Zinna w Klinice Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym Massachusetts. Skuteczność programu od ponad 30 lat potwierdzają liczne badania naukowe.
🧘 Kurs będzie prowadzony przez praktyka i certyfikowaną trenerkę mindfulness kursów MBSR, MBCL i DMMC oraz psychologa – Annę Kolasińską.
📆 8 sesji prowadzonych w środy w godz. 17:30-20:15 oraz Dzień Uważności – 6,5 godz. dodatkowa praktyka w niedzielę.
Kurs wakacyjny mindfulness trwa 8 tygodni – od 10.07 do 28.08
💻 online na platformie zoom.
Program obejmuje:
✅ materiały w formie elektronicznej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki po każdej sesji,
✅ konsultacje przed i po kursie,
✅ konsultacje telefoniczne jeśli nie będziesz obecna/y na sesji,
🍏 Trening pomaga w zatrzymaniu się w codziennym biegu, rozwija zdolność zauważania, obserwowania i radzenia sobie z trudnymi emocjami, stresem i myślami, które go potęgują. Z drugiej strony wspiera w codziennym dostrzeganiu tego co przyjemne i dobre dla nas oraz pomaga świadomie z tego czerpać energię. Każda sesja kończy się rozdaniem materiałów i nagrań mp3 do codziennej praktyki.
📄 Tematy sesji:
1️⃣ tydzień – „Wprowadzenie do Uważności – czym jest mindfulness w naszym życiu?”
2️⃣ tydzień – „Projekcje i automatyczny pilot – w jaki sposób nasz umysł potęguje reakcje stresowe?”
3️⃣ tydzień – „Uważny ruch – jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach?”
4️⃣ tydzień – „Stres a uważność – jak wyłączyć autopliota i włączyć świadomość, by redukować codzienny stres?”
5️⃣ tydzień – „Myśli są tylko myślami – jak radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres i nie błądzić w nich?”
6️⃣ tydzień – „Radzenie sobie z trudnymi emocjami – jak oswajać trudne emocje?”
7️⃣ tydzień – „Uważna komunikacja i budowanie relacji – co jest ich sednem? ”
8️⃣ tydzień – „Uważność na co dzień”
Cena kursu – 1100 zł. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca.
Wystawiam fakturę.
Możemy rozłożyć płatność za kurs na dwie raty lub ustalić wspólnie inne rozwiązanie.
📧 Pytania i zgłoszenia:
anna.kolasinska@gmail.com
tel. 790-870-760
Prowadzi Anna Kolasińska – trenerka Mindfulness-Based Stress Reduction certyfikowana przez The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech / Polski Instytut Mindfulness (od 2015 r.), która prowadzi również kursy MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living) i DMMC (Deepening Mindfulness and Mindful Communication) pogłębiające dla praktyków mindfulness, psycholog, praktyk terapii IFS.
Zawsze z każdą zainteresowaną udziałem w kursie osobą rozmawiam telefonicznie. Mój tel. 790-870-760. Ta rozmowa ma pomóc Tobie w podjęciu decyzji. Nie będę Cię namawiać, ani nie będę Cię zniechęcać. Opowiem Ci z czym wiąże się udział w treningu, czego możesz się na nim spodziewać, czy odpowiada na Twoje potrzeby, które Cię na niego skierowały i będziemy mieli okazję się poznać. Istnieją przeciwskazania do udziału w programie.