🌾 Jak zadbać o siebie, nauczyć się oswajać trudne emocje, radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres, rozwijać odporność psychiczną i żyć bardziej świadomie?

Start: 18 sierpnia

Środy godz. 18.00-21.00

Platforma Zoom

🤲 Serdecznie zapraszam do udziału w kursie opartym na 8-tyg. Treningu Mindfulness (MBSR), który został opracowany przez prof. J. Kabat- Zinna w Klinice Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym Massachusetts. Skuteczność programu od ponad 30 lat potwierdzają liczne badania naukowe.

🧘 Kurs będzie prowadzony przez praktyka i certyfikowanego trenera mindfulness MBSR (od 2014 r.) i MBCL oraz psychologa – Anię Kolasińską.

📆 Termin: od 18 sierpnia do 6 października.

Program obejmuje:
✅ 8 cotygodniowych spotkań prowadzonych w czasie rzeczywistym w środy w godz. 18.00-21:00 n platformie zoom,
✅ materiały w formie papierowej/elektronicznej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki po każdej sesji,
✅ konsultacje przed i po kursie.
✅ konsultacje telefoniczne jeśli nie będziesz obecna/y na sesji.

🍏 Trening pomaga w zatrzymaniu się w codziennym biegu, rozwija zdolność zauważania, obserwowania i radzenia sobie z trudnymi emocjami, stresem i myślami, które go potęgują. Z drugiej strony wspiera w codziennym dostrzeganiu tego co przyjemne i dobre dla nas oraz pomaga świadomie z tego czerpać energię. Każda sesja kończy się rozdaniem materiałów i nagrań mp3 do codziennej praktyki.

📄 Tematy sesji:
1️⃣ tydzień – „Wprowadzenie do Uważności – czym jest mindfulness w naszym życiu?”
2️⃣ tydzień – „Projekcje i automatyczny pilot – w jaki sposób nasz umysł potęguje reakcje stresowe?”
3️⃣ tydzień – „Uważny ruch – jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach?”
4️⃣ tydzień – „Stres a uważność – jak wyłączyć naszego autopliota i włączyć świadomość?”
5️⃣ tydzień – „Myśli są tylko myślami- jak radzić sobie z myślami intensyfikującymi stres?”
6️⃣ tydzień – „Radzenie sobie z trudnymi emocjami – jak oswajać trudne emocje?”
7️⃣ tydzień – „Uważna komunikacja i budowanie relacji – co jest ich sednem? ”
8️⃣ tydzień – „Uważność na co dzień”

Cena kursu – 850 zł (jeśli po rozmowie ze mną zdecydujesz się na udział i dokonasz wpłaty do końca lipca).
Cena regularna – 950 zł
Wystawiam faktury.
Możemy rozłożyć płatność za kurs na dwie raty lub ustalić wspólnie inne rozwiązanie.

📧 Pytania i zgłoszenia:
anna.kolasinska@gmail.com
tel. 790-870-760

Miejsce – platforma zoom. Przed pierwszą sesją dla chętnych będzie poprowadzone spotkanie wdrażające w obsługę tej przystępnej platformy.

Prowadzi Anna Kolasińska – trener Mindfulness-Based Stress Reduction certyfikowana przez The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech / Polski Instytut Mindfulness (od 2014 r.), która prowadzi również kursy MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living) pogłębiające dla praktyków mindfulness, psycholog, absolwentka szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych.

Zawsze z każdą zainteresowaną udziałem w kursie osobą rozmawiam telefonicznie. Mój tel. 790-870-760. Ta rozmowa ma pomóc Tobie w podjęciu decyzji. Nie będę Cię namawiać, ani nie będę Cię zniechęcać. Opowiem Ci z czym wiąże się udział w treningu, czego możesz się na nim spodziewać, czy odpowiada na Twoje potrzeby, które Cię na niego skierowały i będziemy mieli okazję się poznać.